Місія

1) формування креативного мислення у дітей 6-10 років шляхом раціонального використання природного середовища та інноваційних технологій;

2) раннє навчання основ наукових та бізнес досліджень (дитяча програма MBA);

3) активізація лідерських вмінь дітей;

4) підвищення фізичної, психологічної та психічної стійкості дітей.

Передбачається створення інноваційної школи, яка даватиме учням не тільки теоретичні фундаментальні знання з програмних предметів, а й практичні навички з урахуванням освітнього та економічного досвіду України, Польщі та Швейцарії. Ми культивуємо комбінацію існуючих педагогічних методик (Вальдорфскої, Монтессорі, Сухомлинського, Ушинського, Макаренка, Шаталова та ін.), а також використовуємо принципи всебічного розвитку та  виховання, щоб максимально розкрити потенціал кожної дитини.

Передбачається створення інноваційної школи, яка даватиме учням не тільки теоретичні фундаментальні знання з програмних предметів, а й практичні навички з урахуванням освітнього та економічного досвіду України, Польщі та Швейцарії. Ми культивуємо комбінацію існуючих педагогічних методик (Вальдорфскої, Монтессорі, Сухомлинського, Ушинського, Макаренка, Шаталова та ін.), а також використовуємо принципи всебічного розвитку та  виховання, щоб максимально розкрити потенціал кожної дитини.

Гарантії

Позитивні результати  навчання в МІШ автоматично слідують з позитивних наслідків діяльності приватних шкіл, заснованих на Вальдорфскій педагогічної технології або шкіл Монтессорі і т. д., оскільки МІШ інтегрує найкращі напрацювання цих педагогічних напрямків, але при цьому буде враховувати можливості сучасних технологій (робототехніка, програмні продукти, ефектні експерименти і т.п.).

Особистий  досвід викладання засновниками (з 1999 року) практично всіх точних і природничих наук, починаючи з арифметики, алгебри, геометрії, диференціальних рівнянь, математичного, комплексного, векторного, системного аналізу, теорії ймовірності, фізики (механіка, кінематика, ядерна, квантова і т.д.) і закінчуючи економічними дисциплінами  та інформатикою дає можливість стверджувати, що всі складні (на перший погляд) процеси можливо пояснити дуже простими прикладами «на пальцях» (наприклад, див. лекції Ж. Фреско). Багато підручників сильно формалізували досить прості речі, а викладачі показуючи свою перевагу в знаннях над учнями, не завжди розкривають секрети простоти отримання цих знань.

Під час навчання демонструється реальність і важливість того, що вивчається на доступних прикладах з життя, щоб учень міг відчути і взяти участь в процесі відкриття нових придбаних знань (інформації). Інноваційна спрямованість передбачає відкритість до нових ідей, ініціювання змін у близькому середовищі (клас, школа, громада тощо), формування знань, умінь, ставлень, що є основою компетентнісного підходу. Це дозволяє не лише успішно навчатися та провадити професійну діяльність, але й відчувати себе частиною спільноти і брати участь у справах громади.

Активізація підприємницької та фінансової активності передбачає ініціативність, готовність брати відповідальність за власні рішення, вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей, усвідомлення етичних цінностей ефективної співпраці, готовність до втілення в життя ініційованих ідей, прийняття власних рішень. Інформаційно-комунікаційна компетентність, що передбачає опанування основою цифрової грамотності для розвитку і спілкування, здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у життєвих ситуаціях.

Крім цього, навчальна програма МІШ вирішує проблеми постійного перебування дітей в закритих приміщеннях, надмірного використання ПК, смартфонів, а також інші негативні елементи класичного «стадного» навчання, які приводять до істотного погіршення не тільки рівня інтелекту, а й здоров’я дітей (вже зараз в Україні тільки 10% абсолютно здорових дітей).

Додатковий контроль за усіма етапами навчання проводиться членами наглядової ради.

 

Конкурентні переваги

№1. Дитяча програма МВА, яка стартує з 1 класу.  Виходячи з інтересів та також оптимального рівня інтелектуальної “напруги” учні зможуть:

  • отримати основи фінансової грамотності;
  • вивчити основи наукових та бізнес досліджень;
  • розрізняти електронні гроші від паперових;
  • навчитися складати та розраховувати власний бюджет;
  • правильно заощаджувати та витрачати;
  • дізнаються про податки і як зберегти свої кошти;
  • дізнатися про можливості участі в грантових проектах, які дозволяють знайти інвестора;
  • вивчити принципи тайм менеджменту;
  • активізувати лідерські вміння;
  • навчитися знаходити спільну мову і працювати в колективі;
  • системно мислити, самостійно визначаючи складні задачі та вирішувати їх.

 

№2. Крос-галузева спеціалізація з 1 класу, яка проявляється в тому, що в учнів на ранніх етапах розвитку в ігровій формі формуються надпрофесійні уміння та навички, що дадуть можливість розуміти оточуючий світ комплексно. Це дозволить нашим випускникам у майбутньому:

  • відкрити власний бізнес або ефективно працювати на стику спеціальностей та перехресті різних галузей національної економіки;
  • комплексно мислити, самостійно визначаючи першочерговість завдань та раціональні шляхи їх вирішення;
  • критично & об’єктивно оцінювати себе та оточуючих;
  • стати лідерами, які здатні формувати нове суспільство за допомогою наукового методу і повсюдного впровадження новітніх технологій, піклуючись про навколишнє середовище та враховуючи інтереси кожної людини, яка живе на планеті Земля.

 

№3. Дитяча програма кібербезпеки передбачає:

  • вивчення елементів інформаційного захисту персональних даних на телефоні, смартфоні, ноутбуці, планшеті, е-годиннику та ін.;
  • знайомство з такими поняттями як Інтернет, блокчейн, біткоїн, чат-бот, машинне навчання, штучний інтелект тощо;
  • вивчення елементів робототехніки (Arduino) та програмування ІТ-рішень (за підтримки компаній Lego і Boston Dynamics);
  • визначення місця, ролі і можливостей соціальних та розумних мереж у житті людини;
  • вивчення основ 3D-моделювання в Blender, відеоблогінгу та WEB-дизайну;
  • пояснення, як ІТ-технології можуть оптимізувати витрати та допомогти заробляти гроші.

 

№4. Мультимовність проявляється у тому, що, за умови погодження з учнями та батьками, МІШ гарантує можливість поглибленого вивчення з носіями мови:

 

  • української;
  • польської;
  • англійської;
  • німецької;
  • французької;
  • ретороманської;
  • словацької;
  • російської та ін.

 

Крім того, викладання усіх предметів відбувається двома мовами (на вибір учнів та батьків). Рівень знань іноземних мов підтверджується сертифікатами не нижче рівня B2, що дозволяє випускникам вступати до зарубіжних університетів і успішно там навчатися.

 

№5. Виконання типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти НУШ:

  • України (укладач програми О. Савченко);
  • Республіки Польща за програмою комплексної підготовки Л. Кузмінського (випускники мають право навчатися у польських вищих закладах освіти);
  • Швейцарії відповідно до держстандарту Matura на німецькій мові.

Додатково у навчанні використовується техніка Майнд-фитнесу, опорних конспектів та ділових ігор із залученням таких фахівців як ігромайстер, ігровикладач, тренер із майнд-фітнесу.

Виховна діяльність проявляється як комунікація через мистецтво (участь у шкільних мистецьких заходах: концертах, виставках, інсценізаціях тощо).

 

№6. Компактність та мобільність проявляється в тому, що:

  • в класі навчається 12 учнів (бажано по 6 дівчаток та хлопців, оскільки обов’язковим є навчанням бальним танцям);
  • з 1 класу навчання етики та естетики. Зокрема, у їдальні харчуються виключно органічними продуктами та за правилами ресторану (різні типи виделок, ложок і ножів);
  • мінімум раз на тиждень (за потреби у вихідні дні) організовуються спільні виїзди для відвідування цікавих музеїв, театрів, показів, виставок, визначних місць тощо;
  • два рази на тиждень відвідування басейну (узгоджується з батьками);
  • учні щодня перебувають на вулиці (3 рази по 40 хв), не залежно від погоди (окрім природних катаклізмів).

 

№7. Використання здоров’язберігаючої моделі навчання:

  • у приміщеннях встановлено інноваційну систему очистки, іонізації та провітрювання, що дозволяє встановити оптимальну вологість та насиченість повітря;
  • наявність медичного персоналу дозволяє проводити постійний моніторинг стану здоров’я учнів, зокрема, за щоденними пірометричними даними визначатиметься рівень температури, що дозволить упереджувати виникнення ряду хвороб;
  • індивідуальне органічне харчування сприятиме збалансованому розвитку дітей;
  • щоденні фізичні вправи, прогулянки та уроки на свіжому повітрі сприятимуть зміцненню імунітету наших учнів;
  • навчання верховій їзді.

№8. Безпека і захист учнів

  • у всіх приміщеннях встановлено систему відеонагляду;
  • професійна служба охорони;
  • у дітей та вчителів особисті магнітні ключі доступу в класи та індивідуального харчування (батьки спільно з дітьми та шкільним дієтологом формують меню на кожен день);
  • аплікація (додаток) в мобільні телефони для батьків про місцезнаходження дитини, його стан здоров’я та успіхи в навчанні у реальному часі. Комп’ютерна та мобільна версії програми дозволяють формувати Звіти про виконану роботу за день, тиждень, семестр та рік, в яких наявна інформація про прогрес учня та наявність особливих здібностей та схильностей дитини до спорту, бізнесу, гуманітарних або точних наук тощо;
  • доступна програма підвезення дітей «Від порга до школи».

 

№ 9 Інноваційний підхід до навчання

  • експериментальне навчання: вчимося в парку, лісі, під час польових поїздок або екскурсій, які використовуються в контексті збагачення і розширення навчання;
  • спільне командне навчання: вчителі разом з дітьми розширюють свої можливості шляхом запрошення професіоналів для обміну спостереженнями, знаннями і досвідом. Вчителі працюють в одній команді, щоб розробляти комплексні завдання, полегшувати групову роботу, спілкуватися з окремими учнями і розрізняти способи участі учнів в заняттях;
  • інтеграція візуальних і виконавських мистецтв:
  • з 1 класу працюють майстри образотворчого мистецтва, танців, музики, риторики тощо;
  • проектне навчання, яке передбачає активізацію різних видів діяльності під час виконання реальних завдань або сценаріїв, які необхідні учневі для застосування своїх знань, отриманих в класі.

Активізація лідерських вмінь

Креативне мислення

Підвищення фізичної, психологічної та психічної стійкості дітей

МІСІЯ

Раціональне використання природного середовища та інноваційних технологій

Раннє навчання основ наукових та бізнес досліджень (дитяча програма MBA)

Підготовка до майбутнього

Facebook