Аналіз критичної ситуації, яка утворилася у сфері вищої освіти та бізнесу, вказує на наявність системних проблем у шкільному навчанні і не лише в Україні. Відмінники після закінчення ВУЗів (ВНЗ або у сучасній версії – вищих закладів освіти) не мають належних успіхів у житті. Чому вони не стають успішними у реальному житті? Яка причина, що діти вивчають 90% матеріалу, який не потрібен під час роботи в офісі або підприємницької чи наукової діяльності? Для чого пишуть дисертації, якщо вони не використовуються на практиці? Чому М. Цукерберг, Б. Гейц та І. Маск досягли успіхів, не маючи відмінних результатів у школі та університеті? Із-за чого І. Маск критикує сучасну освіту і створив для своїх дітей спеціальну школу? Ці проблеми у першу чергу пов’язані із суттєвими змінами у структурі, темпах та формі життя на планеті (у розвинених країнах), що значною мірою пояснюється з процесами діджиталізації та роботизації. Так, проведений системний аналіз діяльності освітніх закладів в Україні, Польщі та Швейцарії протягом 2018-2019 рр. дозволяє стверджувати, що більшість випускників шкіл мають деактивізовані лідерські вміння, що є наслідком застарілої освітньої політики та розвитку булінгу.
В школах навчають за книгами та методиками, які написано без залучення провідних науковців (природничих наук та ІТ-сфери) всесвітньо відомих вчених та бізнесменів, які досягли успіху та міжнародного визнання. На сьогодні існує потреба розширення світоглядної картини шкільного світу шляхом долучення науково-бізнесової та соціально-екологічної палітри знань. Міжнародна інноваційна школа покликана прищепити основи природничих та гуманітарних знань, закласти підвалини економічної та кібернетичної безпеки, навчити основам правильного харчування та культури поведінки, яка сприятиме екологізації планети.