Чому виникла ідея створити школу?

Аналіз критичної ситуації, яка утворилася у сфері вищої освіти та бізнесу, вказує на наявність системних проблем у шкільному навчанні і не лише в Україні. Відмінники після закінчення ВУЗів (ВНЗ або у сучасній версії – вищих закладів освіти) не мають належних успіхів у житті. Чому вони не стають успішними у реальному житті? Яка причина, що діти вивчають 90% матеріалу, який не потрібен під час роботи в офісі або підприємницької чи наукової діяльності? Для чого пишуть дисертації, якщо вони не використовуються на практиці? Чому М. Цукерберг, Б. Гейц та І. Маск досягли успіхів, не маючи відмінних результатів у школі та університеті? Із-за чого І. Маск критикує сучасну освіту і створив для своїх дітей спеціальну школу?  Ці проблеми у першу чергу пов’язані із суттєвими змінами у структурі, темпах та формі життя на планеті (у розвинених країнах), що значною мірою пояснюється з процесами діджиталізації та роботизації. Так, проведений системний аналіз діяльності освітніх закладів в Україні, Польщі та Швейцарії протягом 2018-2019 рр. дозволяє стверджувати, що більшість випускників шкіл мають деактивізовані лідерські вміння, що є наслідком застарілої освітньої політики та розвитку булінгу.

В школах навчають за книгами та методиками, які написано без залучення провідних науковців (природничих наук та ІТ-сфери) всесвітньо відомих вчених та бізнесменів, які досягли успіху та міжнародного визнання. На сьогодні існує потреба розширення світоглядної картини шкільного світу шляхом долучення науково-бізнесової та соціально-екологічної палітри знань. Міжнародна інноваційна школа покликана прищепити основи природничих та гуманітарних знань, закласти підвалини економічної та кібернетичної безпеки, навчити основам правильного харчування та культури поведінки, яка сприятиме екологізації планети.

Партнери

Facebook